Featured Articles

[Featured][twocolumns]

Left Behind נשאר מאחור?


במכתב ששלח שנשאר על כדור הארץ
בעקבות ההתלהבות של הכנסייה

ברכות. כשתקרא את המכתב הזה, אנו יכולים רק לדמיין את הפחד וייאוש אתה בפנים, לכך נכתב לצפייה בלבד לאחר היעלמותו של האנשים של אלוהים מן האדמה. העובדה שאתה קורא את המכתב הזה מצביע על כך שאתה כבר נשאר מאחור.

אתה ללא ספק המום, מזועזע, הפחד, חרטה. ברצוננו לך לשקול את מה שיש לנו לומר כאן כהוראות לחיים באות ההתלהבות של ישו של הכנסייה שלו - וזה מה שקרה.

מישהו שאתה מכיר או יודע של מי הניח שלו או את האמון שנתן בו במשיח לבד לישועה נלקח לגן עדן על ידי משיח. תן לנו להראות לך מהתנ"ך בדיוק מה שקרה. אתה לא צריך הוכחה זו על ידי החברה, כי אתה חווה את האירוע המזעזע ביותר של ההיסטוריה.

אבל כמו מכתב זה נכתב לפני כן, ואנו בטוחים כי אנחנו כבר לא יהיה, שאל את עצמך, איך אנחנו יודעים? הנה כמה, החל מיום 1 Corinthians 15: 51-57. זה מה מטיף מיסיונרי גדול, השליח פאולוס, כתב הנוצרים בכנסייה בעיר קורינתוס:

הנה, אני אומר לכם תעלומה: אנחנו צריכים לא כל לישון, אבל כולנו יישונה - בעוד רגע, כהרף עין, על החצוצרה האחרונה לקבלה ייתקע בשופר והמת יועל. להשחתה, ואנחנו נשונה.

לקבלת מושחת זה צריך לשים על incorruption, ו התמותה הזה חייבת לשים על האלמוות. לכן, כאשר מושחת זה יש לשים על incorruption, ובני תמותה זה יש לשים על חיי נצח, ולאחר מכן יובא להעביר את האמרה כי כתוב:

מוות `נבלע ניצחון. הו מוות, איפה העוקץ שלך? O האדס, שבו הוא הניצחון שלך? "העוקץ המוות הוא חטא, ואת הכוח של החטא הוא החוק. אבל תודה לאל, אשר נותן לנו את הניצחון באמצעות אדוננו ישו.

בואו בפרפראזה חלק כי אז אתה תבין את זה בבירור. כאשר אומר פול נעמוד לא כל לישון, הוא אומר שאנחנו לא כולם מתים. והוא אומר כי יצור מושח זה (אדם בן תמותה) חייב לשים על גוף להשחתה וזה יימשך לנצח נצחים.

כאשר הדברים האלה קרו, כאשר הנוצרים שכבר מתו ואלה שעדיין חיים יקבלו הגופים אלמוות שלהם, ההתלהבות של הכנסייה תהיה שחלה.

כל אדם שהאמין וקבל את מות הקרבה, קבורה, ותחייתו של ישוע משיח צפוי החזרה המפוארת שלו בשבילם. וכפי שאתה תקרא את המכתב הזה אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי המאמינים האלה כבר ראו את הגשמת הבטחתו של ישו כאשר הוא אמר: "אני אבוא שוב לקבל אותך אל עצמי; כי במקום שבו אני נמצא, שם אתה יכול להיות גם ".

אנו מאמינים כי כל האנשים האלה היו כפשוטן מן האדמה, לעזוב הכל חומר מאחורי. אם גילית כי מיליוני אנשים חסרים וכי תינוקות וילדים נעלמו, אתה יודע מה שאנחנו אומרים הוא נכון.

עד גיל מסוים, שהוא כנראה שונה עבור כל אדם, אנו מאמינים שאלוהים לא יכול להחזיק ילד וחשבון על החלטה צריך להיעשות עם לב ונפש, מודע לחלוטין להשלכות.

אתם גם עשויים למצוא כי ילדים שלא נולדו נעלמו בהיותם ברחם אמם. אנחנו יכולים רק לדמיין את כאב כאב לב על עולם ללא ילדים יקרים, ואת הייאוש העמוק של הורים מי יהיה כל כך מתגעגעים אליהם הרבה.

המכתב הנבואי של פול אל הקורינתים אמר זה היה להתרחש כהרף עין. אולי ראית מעמד אהוב לפני שאתה להיעלם פתאום. אנחנו לא מקנאים בך באותה הלם.

התנ"ך אומר כי לבם של הגברים ייכשל אותם מחשש. כלומר יהיו התקפי לב עקב הלם. אנשים יתאבדו בייאוש שלהם.

ואתה יודע עכשיו הכאוס שיגרום נוצרים ונעלמים מן המצבים שונים של תחבורה, עם האובדן של כבאים ושוטרים ועובדי חירום מכל הסוגים. מכוניות תנענה את הכבישים ומטוסים ייפלו מהשמים. יהיו הריסות, כך שניתן לקחת שבועות או אפילו חודשים באזורים מסוימים כדי לנקות את האסונות הראשוניים נגרמו על ידי ההתלהבות של ישו של הכנסייה.

תלוי מתי אתה קורא את המכתב הזה, אתה עלול למצוא כבר כי המשטר צבאי בתוקף במקומות רבים, צעדי חירום מנסים לשמור אלמנטים מרושעים של חברה מפני ביזה נלחמת על השלל מה שנשאר. הממשלות תהיינה נפילה ותהיה הפרעה בינלאומית.

אתה עשוי לתהות מדוע זה קרה. החלק מאמין כי זהו פסק הדין של אלוהים על עולם מטורף. למעשה, פסק הדין שלו יבוא על פני האדמה בעקבות ההתלהבות. מוזר ככל שזה יישמע לך, פסק דין זה הוא המאמץ האחרון של אלוהים כדי לקבל את תשומת הלב של כל אדם התעלם או דחה אותו.

הוא מאפשר תקופה של מספר שנים של ניסוי פורענות לבוא לאלו מכם להישאר. הוא סיר כנסייתו מתוך עולם מושח מבקשים בדרכה שלה, הנאות שלה, ומסתיים משלה.

התנ"ך מספר לנו כי רוח הקודש של אלוהים דרך כנסייתו פעלה בתור עוצר על הרע. אנחנו יודעים את רוח הקודש נמצאת ילדיו (מאמינים) והם נמצאים כעת נעלמו. בלי רע איפוק זה הוא שחרר. כוחות דמוניים במצב מלחמה עם עדן משוטטים בחופשיות על פני כדור הארץ, כפי שאלוהים הסיר את ידו ואמר בתוקף: "אם אתה לא רוצה אותי בעולם, לנסות את זה בדרך שלך."

אנו מאמינים מטרתו של אלוהים היא לאפשר הנשארים לקחת את המניות של עצמם ולהשאיר בחיפוש הקדחתני שלהם להנאתו והגשמה עצמית, ולפנות בתנ"ך אמת וכדי משיח לישועה.

אנחנו רוצים לעודד ולהבטיח לך כי יקיריכם, הילדים והתינוקות שלך, החברים שלך, והמכרים שלך לא נחטפו על ידי כמה כוח רשע, פלישה כמה מחלל החיצון, נעלמו לממד מקביל, וכו ... טלביזיה , רדיו, והאינטרנט יוצף תיאוריות. מה נשמע לך אבסורדי לפני אולי נשמע הגיוני עכשיו, אבל זה לא. גם אם ראיות, כגון וידאו או קלטות מראות כי יקיריכם הם אכן בחיים ואו על צורה כלשהי של תחנת החלל או על כוכב לכת אחר, אתה יכול להיות בטוח כי עדות זו היא מפוברקת על ידי מי יעלה לשלטון בעקבות היעלמותו כנסיית המשיח.

עם זאת אמרה, אנחנו רוצים להזהיר אותך באופן אישי להיזהר מנהיג יגיע לשלטון. הוא יהיה איש מאוד כריזמטי, יביא את שלום של כאוס כי יעבור ההתלהבות.

אנשים יהיו מאוד חוששים וישלפו יחד כדי להגן מפני הכאוס שלאחר מכן ויהיה נואש אחר מנהיג עולם כדי להגן ולספק. מקור אחד של הגנה והפרשה הוא הקב"ה לורד אלוהים דרך בנו ישוע המשיח המשיח (המציל). העולם יחפש אדם. התשובה היא לא שם אחרים, אבל ישו עצמו. מנהיג העולם הזה יקום סביר מאלמוניות להפוך למנהיג עולם - בדומה עליית היטלר משכחה. אחת המשימות הראשונות שלו יהיה לחתום על איזה הסכם שלום עם עם ישראל - העם הנבחר של אלוהים. הסכם זה יהיה סביר לתקופה של שבע שנים.

מעניין כי הסכם זה נחתם בשלב זה. אולי ברגע שהדיו יבש, אלוהים מצווה על ההתלהבות או אויבי ישראל לנצל את הכאוס ההתלהבות ולתקוף ישראל רק לאחל להם לא ורצון לשלום בלימה במהירות מתפרץ לפני יותר קרקעות אבדו לישראל שמגובית הקב"ה בכבודו ובעצמו.

מנהיגי העולם מנסים מזה שנים לקבל את אמנת החתמים והכניסה פעולה על מנת לחלק קרקע הברית של אלוהי ישראל. נבואת התנ"ך מלמדת כי מנהיג העולם הזה ישיג את מה שאף אדם אחר יכול.

הוא יכול אז להורות על בנייתו מחדש של בית המקדש בירושלים ואת יתר העם היהודי לחדש את הקורבנות העתיקים שלהם. כמה שנים של "שלום" זיוף תיוצרנה.

שלום זו ימומש גם בתוך הכנסיות בעולם הנוכחי כפי שהוא גורם לכל אחת מהדתות של כדור הארץ כדי להיות במארז לתוך דת אחת בעולם. הדת הזו סביר להניח כבסיס שלה במערכת הכנסייה של רומא או האיסלאם, צורה כלשהי של אוניברסליות. מה שהופך את המערכת הדתית הזאת שקרית היא שזה לא יכחיש כי ישוע המשיח הוא בנו של אלוהים ואת המושיע היחיד של גברים.

זמן נהדר של רעב אז יתחיל על פני כדור הארץ. גם במדינות שמעולם לא נגעו רעבה המונית, יהיה מעט מאוד לאכול ולשתות. אז יהיה רע בימים אלה להיות שזה ייקח אחד שכר של יום כדי להאכיל אדם אחד.

אחרי מחירי הזהב Fukushima נפל כמו שאנשים רצו נזילות. אל תחשוב זהב וכסף יחסוך לכם. לבטוח באל.

הבצורת, ההרס האקולוגי, ומקרי מוות של בעלי חיים יהיה להמריא.

בתוך הכאוס והפחד של היעלמויות המוני יותר אנשים מצטופפים יחדיו. הרצון לתת דין וחשבון על אנשים, לנהל את הבעיות קולוסאלי עם בעלות ובעלות, רוצה לתפוס רכוש לשלם עבור הקריסה הכלכלית שלאחר מכן, לזהות כל פולש "זר", לחסל גניבת זהות הקשורות לניהול מחדל בנק העולמי גדול מנהיג זה גם יהיה לארגן את מטבעות בעולם לתוך צורה אחת של מסחר.

כשם תנאי ההסכם משתנים לעיתים קרובות עם כל קמעונאים מקוונים, ההסכם ישתנה וכדי לרכוש לאנשים שום דבר יצטרך לקחת סימן כלשהו משני מצחם או בידיים הנכונות.

סימן זה יכלול את המספרים 666 בצורה כלשהי - בין אם בתור קעקוע ברקוד, RFID, שתל NFID, או איזו וריאציה אחרת. מי שלוקח את הסימן הזה יהיה לנצח להפריד בינם לבין מתנת הישועה של אלוהים.

מה שלא תעשה, אפילו עד מוות פיזי ועינויים, אינו מאפשר סימן זה לבוא אליכם או המשפחה / החברים שלך. אם אתה לוקח את הסימן הזה, אתה תופרד לנצח מאלוהים. הסימן הוא הדחייה הסופית ומוחלטת של אלוהים ואת הרחמים והחסד הוא מציע, אז לא לקחת את הסימן הזה.

על ידי לקיחת סימן זה אתה למעשה הכרזה כי התקווה שלך נמצאת באחת חדשה זו ממשלת העולם ולא אלוהים אחד נכון מי עשה את הארץ ואת השמים וים יקום. אלה לא לוקחים את הסימן ייעצרו וסביר להורג. לסבול זה בידיעה שזה היה צפוי לך לפני שזה קרה. אותו האלוהים שחזה זה יהיה לבואו שלך ב מלכות שמים אם אתה נאלץ לסבול עד מוות פיזי.

עריפה שנראה השיטה המועדפת של ביצוע. צער עשוי להימשך הלילה, אבל השמחה מגיעה בבוקר: 30 תהילים: 5. לבטוח באל.

בזמנים אלה האדמה תהיה עוברת זעזוע גדול. ספר ההתגלות מתאר כמה פעמים מחרידות דרך בשורה של פסקי דין. יותר משליש מאוכלוסיית העולם של שבעה מיליארד אנשים ימותו. מטאורים, רעידות אדמה, מה יכול להיות אסון גרעיני, מלחמה, רעב, ועוד רבים אחרים.

זה לא זמן להתעסק עם חוסר החלטיות. מנהיג זה יקבל צורה כלשהי של פצע קטלני בראשו יוכרז להיות מת. עם זאת, הוא יתאושש לשנות באופן דרמטי בזירה העולמית. הוא יהיה לפזר את הכנסייה חד העולם יכריז על עצמו שהוא אלוהים. הוא לא. הוא אילץ את כולם לקחת את סימן למנוע גניבת זהות, אבל הוא גנב זהות הראשי ואב שקרים.

שים לב מאוד זהיר כאשר שני עדים להופיע בירושלים בניגוד מוביל בעולם הזה רשע. שני האנשים האלה הם נביאים שהם ידברו בצדק בפסק נגד העולם. הם יהיו לבושים שק, אשר יהפכו לזהותם קל. הם גם יצטרכו כוחות מדהימים. תקשיב טוב לשני האנשים האלה לא לציית להם כי הם מאלוהים.

לאחר 3 ו 1/2 שנתי מנהיג הרעה הזאת יעצור את הקורבנות היהודים בעוד בבית המקדש בירושלים ולשבור את הבטחתו של שלום עם ישראל. זה יהיה להוביל 3 ו 1/2 שנות מלחמה חסרת תקדים מהומה דומה לשום דבר בעולם לא ראה מעולם או לא יראה שוב.

המכה על פני האדמה, עד זה נקודת האמצע, היה מחריד באופן בל יתואר. אתה לא ראית כלום עדיין ואת 30-45 הימים האחרונים יהיה אכזרי כשם שהאדמה מכינה לשובו של ישוע המשיח, האריה של שבט יהודה, מי ישלוט במגהץ שרביט על ירכו כתוב את NAME "מלך המלכים אדון האדונים".

למעשה, כדור הארץ ומשאביו יהפכו כה חמורים עד כי רק עם שובו של ישו בסוף השנים 3 ו 1/2 השניים היה מישהו על פני כדור הארץ יש מקווה להיות עדיין בחיים.

החברה המובילה בעולם המוצהר מבטיח חוזק בשלום ובביטחון, אבל התנ"ך אומר שהוא ידבר דברים נאצה נגד אלוהים יהיה לרדוף שואפים להרוס את הקדושים של הגבוה ביותר.

אדם זה ידוע בתנ"ך כפי האנטיכריסט. הוא יעשה הבטחות רבות, אבל הוא לא ישמור אותם. אתה חייב לסמוך על ההבטחות של אלוהים אדירים דרך בנו, ישוע המשיח.

זה לא משנה שום דבר, בשלב זה, למה אתה עדיין על פני כדור הארץ. ייתכן שהיית אנוכי מדי או יהיר או עסוק, או אולי אתה פשוט לא לקחת את הזמן כדי לבחון את הטענות של ישו בעצמך. הנקודה היא עכשיו, יש לך הזדמנות נוספת. אל תחמיצו את זה.

יש הבדל בין הטיפוס הרוחני קיומו של אלוהים דבר על ג'יימס 2:19 וגם ההתייחסותית המתוחה פעילה עד היום המתמשכת, צייתנית, שומרים, האמונה הגישה מתואר אפסי 2: 8-9 או יוחנן 3:16.

אתה ודאי יודע אודותיו הראש, אבל כשאתה מסתכל במראה האחורית של החיים שלך לא היה משנה לך איך אתה חי? אלוהים אמר כי אלה היו שלו יהפכו כמותו - רומאים 08:29.

כמובן נוצרים רבים עצמיים מוצהר יגידו כל זה לא נכון, בניסיונות לתרץ התיאולוגיה שלהם, אמונות ואורח חיים. הדרך שלהם היא הדרך לגיהינום.

היעלמותו של הקדושים וילדים, הכאוס נשאר מאחור, ואת הנואש של שבורת הלב מעיד כי מה שאנחנו אומרים זה נכון. להתפלל שה 'יעזור לך. קבלת מתנת הישועה חינם שלו עכשיו.

הימנע שקרי מאמצים של האנטי כריסט, שבטוח לעלות בקרוב. זכור, הוא יהיה להטעות רב. אל להימנות עליהם. הנבואה בתנ"ך היא ההיסטוריה הכתובה מראש. אנו מפצירים בך כדי למצוא ספרים בנושא זה או למצוא אנשים שאולי היו מומחים בתחום זה, אך שמסיבה כלשהי לא קיבל ישו לפני נותרו מאחור. מחקר כדי שידע מה מגיע ואתה יכול להיות מוכן.

לא משנה מה אתה עושה, זה לא יכול להיות מספיק כדי להיות מוכן. לעזור אחד לשני. תהיה נדיב. אין פחד באהבה. אלוהים הוא אהבה. אנחנו אף פעם לא לקבל החלטות מתוך פחד.

הפיליפים 4: 4-9 - אין חיים משחזרים החטא שלך או מבוסס בפחד. יש חי הכרת השחיתות המוחלטת שלך לחלוטין יחד עם הקדושה המלאה שלו. כשאתה שם את שני אלה אמיתות מול מלא יחד במחשבה אחת, לשבחים רב, שירות, ואמונה יצאו ודע מה לעשות.

אלוהים רוצה לסלוח על החטאים שלך מבטיח לך שמים. תקשיב יחזקאל 33:11: "אין לי הנאת מותו של הרשעים, אלא כי בתורו הרשע מן הדרך שלו לחיות."

2 פיטר 3: 3-9 (ניב):

מעל לכל, אתה חייב להבין כי בימים האחרונים scoffers היבוא, בלצון ובעקבות הרע שלהם רצונות. הם יאמרו," איפה זה 'מגיע' שהבטיח? מאז אבותינו מתים, הכל ממשיך כפי שהוא מאז תחילת בריאה. "אבל הם בכוונה לשכוח מזמן על ידי המילה של אלוהים את השמים התהוו ואת הארץ הוקמה מתוך מים על ידי מים. By במים האלה גם העולם של אותה תקופה היה מוצף ונהרס. עד אותה מילה את השמים ואת הארץ הנוכחיים שמורה אש, שנשמרה לצורך יום הדין וההרס של המטורפת.

רבים מלגלגים. הם גם כבר לא בלצון, מת או בלצון רם מתמיד במרד. טְרָגִי.

רבים ישאלו איך אלוהים יכול להיות טוב כדי לאפשר לזוועה הזאת.

זו השאלה הלא נכונה. השאלה היא מדוע הוא להשלים עם השחיתות המוחלטת שלנו במשך זמן כה רב, ומדוע גם היום אין הוא להמשיך טוחנות לאט את החום ואת המהירות של השיפוט שלו, כמיהת כל האנשים לחזור בתשובה באים לאמונה? למה הוא ברא אותנו? מדוע הוא להשלים עם זה? למה הוא עמד המרד, שנאה, אדישות, ולשון הרע שלנו במשך זמן כה רב? למה הוא לאפשר עינויים ורצח של בן החטא שלו כדי להציל אותנו? למה - כי הוא רוצה לחלוק את עצמו. הוא אהבה. מניות אהבה. הוא כבר שיתוף עצמו במשך שישה אלף שנים למרות האנושות דחתה אותו במידה רבה.

להקשיב! אמונה היא מודה כי אלוהים אחד הוא השלוש-In-One אב-בן-ו-קודש-הרוח וההגשה עצמך לורדיותו, בוטחת הכפרה של ישו על חטאיך.

הוא בחופשיות מציע לך סליחה, סליחה, וחיי נצח, אם אתה מסתכל אליו (יוחנן 3: 14-15). יש דברים שהוא ציווה. אם אנו דוחים למצוותיו, אנו דוחים בישועתו.

אנחנו בכלל לא אומרים שאתה צריך לעמוד בצורה מושלמת או יש לב HOLY בצורה מושלמת. אתה לא יכול. אנחנו לא נשמרים על ידי מה שאנחנו עושים, אלא על ידי מי שהוא. אנחנו אומרים שזה לא סתם אמירה בפה. שמירת האמונה כפי שמתואר בתנ"ך אינו פסיבי. היא פעילה, מתמשכת, יחסית. תתמיד גם כאשר אתה עושה טעות. היא מוכנה לסבול עד הסוף, לא מכחיש את הישועה חינם נמצאת בישוע משיח.

כאשר אתה יודע מי אתה בלעדיו (מושחת, אשם, מקבל את מה שמגיע לך) ואת יודע את זה הוא קדוש קדוש קדוש וכי אתה אף פעם לא צריך להיות לראיון איתו, למעט לפי שיקול דעתו מגיעה לגיהינום, אז אף אחד תוכל לחבק אותך בחזרה מציית ברגע שאתה מבין את הרחמים וחסד הוא האריך אליך.

הבעיה שלנו היא שאנחנו לרומם את עצמנו ואת להשמיץ אותו.

רבים מנסים לדחוק לשולי חלק למצוותיו. הוא ביקש שאנחנו אוהבים אנו שמים את מבטחנו, הדעת נותנת לטבילה, אכפת לנו לאלמנות, יתומים, אלה בכלא וכן הלאה וכן הלאה. כאשר אתה מוצא באזור שבו אתה נופל לאחור בפחד או התמרמרות או לנסות לפצל שערות על נקודת חלק התיאולוגיה, אתה מחמיץ את הנקודה.

אם אתה מקבל הודעה של אלוהים לישועה, רוח הקודש שלו תיכנס אותך ולגרום לך נולד רוחנית מחדש. אתה לא צריך להבין את כל זה מבחינה תיאולוגית. אתה יכול להיות ילד של אלוהים על ידי מתפלל אליו וקבל אותו עכשיו. לזהות ולהכיר לאלוהים ולפני גברים שישוע הוא בן האלוהים והדרך היחידה להגיע לגן עדן. הכר בליבך את הוא לבדו הפרשה שלך על חטא. ולחפש את המאמין אחר להטביל אותך "בשם האב, הבן ורוח הקודש" (מתי 28:19; מעשי השליחים 2:38; מארק 16:16). אם תעשה זאת ולהחזיק התקווה שלך אז אתה תישמר, להיולד מחדש, ולהיות ילד של אלוהים. עכשיו זה תפילתנו שאתה להתחזק ומונחה על-ידי רוח הקודש שלו במהלך אירועי אסון שעומדים להתפתח ברחבי העולם. אמון באלוהים יודע כי הוא ידריך אותך לאורך כל הדרך ולתת לך כוח כל מה שאתה צריך.

זכור, זוהי ההזדמנות האחרונה של כולם לברוח הפרדה נצחית מאלוהים אהבתו. כמוך, אחרים יחפשו תשובות למה שקורה בכל משפחה, בכל עיר, בכל מדינה על פני כדור הארץ.

כמיטב יכולתנו להבין, ללא ישועה, על המותך תישלח אל שאול, שבו תוכל להמתין להשלמה שבע זה סיוט שנה ואז לעבור תקופה 1,000 בשנה קרובה המילניום כאשר ישו חזר לכדור הארץ ומחזיר סדר בריאותו של כדור הארץ. לאחר כל הדברים האלה נעשו חדשים, כל מי חיים או מתים, אבל שלא נשמרו, יפגוש את אלוהים, במה שמכונה "יום דין הכס הלבן הגדול".

ביום הנורא הזה, כל מי שהוא לא מושלם מבחינה מוסרית ודחתה את מתנת הישועה חינם במשיח, יהיה להטיל לגיהינום, המהווה את אגם האש.

אנו מאמינים שיפוט יהיה הוגן. ספק אם אי פעם השטן יעזוב לעזאזל, אבל הנקודה של פסק דין היא לשפוט ולספק מתאימים זכה recompenses. אנחנו לא מצפים כי אלוהים יהיה בכל דרך זדונית, אך הוא יגבה רק נקמה. לא היינו בכלל להיות מופתע לגלות כי מי שלא מכיר אותו פשוט ישרוף באגם האש ולהפסיק להתקיים (עובדיה 01:16; מלאכי 4: 1). כאשר אנשים גינו שלא נשמרו אלה להשלים שיפוטם הם עלולים להפסיק להתקיים.

ג'ון 10: 9-10 (NASB):

אני את הדלת; אם מישהו נכנס דרך אותי, הוא יישמר, ויהיה נכנס ויוצא ולמצוא מרעה הגנב בא רק לגנוב ולהרוג ולהרוס;. באתי כי הם אולי חיים, ויש לי את זה בשפע .

יוחנן 3:16 (NASB):

כי ככה אהב האלוהים את העולם, אשר נתן את בנו יחידו, כי כל המאמין בו לא יכרת, אבל יש חיי נצח.

אבל אם אתה חייב לבוא מכירים וסומכים עליו אז לזרוח כמו אור צדיק לפני גברים! לעמוד איתן אם אתה נדרש לתת חי התמותה שלך למען ישו. זכור כי ברגע שאתה עוצם את עיניך על חיים זה תוכל לפתוח אותם שוב בנוכחות של ישו עצמו. Eternity איתו הוא נצח יותר בשנים הספורות נשארות כאן. לסבול את זה בשמחה, שיתוף אמונתך תמיד!

הוא, וכל אלה והמכרים אהבו החסרים שלך ימתין כדי לברך אותך ואת פניכם אל מלכות השמים.

איננו חולקים כל הדברים הנוראים האלה איתך להפחיד אותך או לגרום לך להתייאש, אלא לעורר לך את המציאות שאתה עכשיו להתמודד וכדי לגרום לך להפסיק הצבת תקווה ואמון שלך בעולם והחיים האלה. עזוב חי אמונכם אלוהים, כך שאתה יכול להיות נסלחת והצלת לנצח הנצחים. השביל הטוב רק בשבילך שאינו מסתיים ב הרס הוא למקם את מבטחך אלוהי התנ"ך, הלא הוא אלוהי ישראל. אל תתבייש ממנו ואינם תאמץ את לבבך כלפיו. הוא אוהב אותך ורוצה לחסוך לך, אבל הוא לא יסבול רע ומרד.

אלוהים יברך עשיר, להדריך, ולחזק אותך דרך הניסויים ופסקי הדין כי הם נשפכים החוצה על פני האדמה.

והוא רשאי להתקין אורו לזרוח דרך אותך לתוך עולם הוא רוצה נואש להתפשר על עצמו. מי ייתן לך להיות מנצח נשמה גדולה בימים אחרונים אלה של הקציר שלו, ואתה יכול להיות והצטרף יקיריכם בהקדם היתרי רצונו.

שוב אני רוצה להזכיר לך על שני העדים לבוש שק בירושלים שיופיע בקרוב להטיף את האמת של אלוהים להכריז פסק דין נגד הרוע בעולם ואת הרע של האנטי כריסט. אתה חייב להקשיב להם להישמע לכל כי הם אומרים. יש לנו השתדלנו לספר לכם על כל מה שקרה או בקרוב יקרה פי התנ"ך, אלא כאנשים מושלמים אפשר אנו עשויים הבנו כמה היבטים של זה.

מה אנו יכולים להבטיח ו מבטיחים לך ללא כל ספק הוא כי היעלמותו של אנשים מכוכב לכת כי זה עתה התרחש הייתה ההתלהבות של הכנסייה. אנחנו יכולים גם להבטיח ומבטיחים לכם שרק ישו, בן האלוהים, יכול לחסוך לך. אתה חייב למקם את מבטחך אותו ולציית למצוותיו. אל תיקח את הסימן על המצח או יד ימין ואל תאמץ את לבבך כלפי אלוהים. תאמין באלוהים ובנו ולעשות כל שניתן לאהוב ולהגן למי גם מאמין בו, כולל היהודים אשר אהב הרבה על ידי אלוהים.

אָמֵן.

Post A Comment
  •  Blogger  Comment using Blogger
  •  Facebook  Comment using Facebook
  •  Disqus  Comment using Disqus
  •  Features  Comment rules/features

No comments


Recommended

[Top Post][grids]

World News

[Top World News][bleft]

Highlights

[Highlights][twocolumns]

Bible Study

[Bible Study][list]

Astronomy

[Astronomy][bleft]

Politics

[Political][twocolumns]

Wolf Watch

[Wolves][bsummary]

Birth Pangs

[Birth Pangs][bleft]

Archaeology

[Archaeology][twocolumns]

Science

[Top Science][list]

In-Depth Articles

[In-Depth][bleft]